domingo, 6 de marzo de 2011

Inexplorado

No words, my tears won't make any room for more. And it don't hurt like anything I've ever felt before, this is...
No broken heart, no familiar scars. This territory goes uncharted.
Just me, in a room sunk down in a house in a town. And I don't breathe, no I never meant to let it get away from me.
Now too much to hold, everybody wants has to get ther hands on gold. And I want uncharted.
Stuck under the ceiling I made, I can't help but feeling.
I'm going down. Follow if you want, I won't just hang around. Like you'll show me where to go, I'm already out, foolproof idea, so don't ask me how. To get started, I'm uncharted.
Each day, countin' up the minutes till I get alone 'cause I can't stay. In the middle of it all, it's nobody's fault, but I'm so lonely, never knew how much I didn't know.
Jump start my kaleidoscope heart. Love to watch the colors fade. They may not make sense but they sure as hell made me.
I won't go as a passenger, no. Waiting for the road to be laid.
Compare where you are to where you want to be and you'll get nowhere.

No hay palabras, mis lágrimas no harán nigún vacío más. Y esto no herirá como todo lo que he sentido antes, esto es...No corazón roto, no cicatrices de familia. Este territorio estará inexplorado.
Sólo yo, en una depresiva habitación en una casa en una ciudad, y no respiro, no, nunca quise alejarlo de mi. Ahora, hay mucho que abrazar, todos quieren tener sus manos de oro. Y yo quiero lo inexplorado.
Pegado bajo el techo que hice, no puedo ayudar, sino sentir.
Estoy cayendo. Sígue si quieres, no daré la vuelta. Como cuando tú me mostraste dónde ir, no tengo ni idea de cómo, así que no me preguntes. Para empezar, estoy inexplorado.
Cada día, contando los minutos hasta estar solo porque no puedo quedarme. En el medio de todo, no es culpa de nadie, pero yo estoy tan solo. Nunca supe cuánto no sabía.
Comienza a saltar mi corazón de caleidoscopio. Amo ver a los colores palidecer. Puede que no tengan sentido pero seguro que como el infierno que me hicieron.
No iré como un pasajero, no. Esperando en el camino para estar asentado.
Compara dónde estás con dónde te gustaría estar y no irás a ninguna parte.

No hay comentarios:

Publicar un comentario